meandmydays

Alla inlägg under januari 2012

Av Ina Eriksson - 31 januari 2012 22:48

GodNatt världen :) , Imorrn äre en ny dag och nya förväntningar , nya svek ... :) .

Ja imorrn blire o bada whit the friends , Old and new  :) (Y) . blir att göra schemat imorrn så ni vet hinner inte nu e trött :D

:O

Av Ina Eriksson - 31 januari 2012 17:03

Hejhej den här dan har varit skit tråkig utveklingssamtal . . . , Ja vad mera mer än att jag HATAR min klass så vad mera kan man säga ska nog va hemma resten av mitt liv eller byta skola . . .  , Fast ska nog ändå byta skola för har sökt in till Engelska skolan och kommer få svar om jag har kommit in i VÅR och de är bara en liten stund kvar :D  .

Ja ska sitta vid datan resten av dan och plugga till ett prov som jag är lite efter på för jag va sjuk ... :)

Av Ina Eriksson - 29 januari 2012 21:21

jaha då har man STOR städat och tagit bort saker man inte vill ha ... :) när jag städade hade jag så HÖG musik på ,så folk där utanför hörde HAHA , ja ... gjorde stopp i handfatet när jag städade av såna här små kulor som svälde upp i vatten toppen men mamma o Ida hjälpte mej att ta bort de tog typ en halv timme . . . ! :/  sen har jag duschat ja vad mera .. :)  tror jag inte har gjort så mycket annat vaknade sent o att städa tog typ 3 timmar om inte mera . . .

Ja skola imorrn . . .  utveklingssamtal på torsdag kommer man sitta som ett pucko o inte säga nått typ yeah . . .

Ja nu blire film men vet inte vilken ... :;o

Av Ina Eriksson - 28 januari 2012 21:31

Asså jag ska köpa hunden själv och sånt jag kommer inte få den ;)  jag vill ha en fransk bulldog men vill att Wilma ska en att leka med ... så de kanske blir en jack russell :)

Av Ina Eriksson - 28 januari 2012 21:22

Jag har lovat att städa rummet sköta mössen asså städa doms bur dagligen sköta skolan och att sånt i ett ÅR -.-' men om jag gör de så får jag en EGEN HUND ;D pappa lovade att jag skulle få de så de är derför jag gör allt de här :P har ju alltid velat ha en helt egen hund så de kommer jag få om ett år kommer kanske börja med ett schema för en vecka ni vet , aja ska spela league of legends with my friends :) .

Ska försöka göra ett schema imorrn :)

Höres :)

Av Ina Eriksson - 28 januari 2012 02:29

Tjenare idag så har vi varit på Arosfortet ve va roligt förutom att vi fix gå typ en mil för vi gick fel ;) , lärt mej en sak ... lyssna nt på Gabriella HAHAHA :P , aja sen så följde Linda med hem och sen fick hon sova vi har haft Relax spa badat lyssnat på musik och just nu så tittar vi på film aja ska dra hejdå :) förlåt för dåliga uppfattningen :)

Av Ina Eriksson - 27 januari 2012 13:02

Snart blire o dra ner till samhälle och vänta på underbaraste kompisarna i hela världen (L) , sen drar vi te Västerås och går eller tar bussen till Arosfortet som vi ska vara där i 3 timmar haha ;) efter de kanske jag ska köpa ett par gröna byxor ;) aja ska käka så jag hinner ner de tar ju bara 3 min men ändå ;)

Av Ina Eriksson - 27 januari 2012 10:52

Tjenare idag ska jag nåra andra kompisar te arosfortet fyfan va kul de kommer bli , igår fixade jag naglarna jag gjorde de fort så de ser lite roligt ut men ändå ;)

      Ville bara säga att om de är nått ni vill fråga så är de bara att gö de :)

Presentation


Hejsan , Jag heter Ina Eriksson .Denna blogg kommer handla om mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Muspekare

Dangling Blue Hearts

Ovido - Quiz & Flashcards