meandmydays

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Film tips ? ;)

Av Ina Eriksson - 3 februari 2012 16:46

Tjenare där hemma eller var just  du är . . . ;) , Har kollar på en film som heter Easy A  den är faktisk en bra film , tycker iallafall jag , Vet ni någon bra film utom skräck typ ;).

Tänkte ta bilder på de jag köpte igår o märkte att den va urladdad TACK IDA .... ! , Så bild kommer senare när den fått ladda lite .... ! . Ja nu är Theo här han tycker att de är roligt att danska till musiken o höjer så man får ont i huve GO THEO ;) .

Jag ska gå nu kommer skriva senare och bilderna kommer ut då :)

Hejhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina Eriksson - 28 februari 2012 23:20

Har nu bestämmt att jag tar en blogg pause eventuellt fixar jag ett youtube konto och uppdaterar där istället hejdå ;) ...

Av Ina Eriksson - 16 februari 2012 14:45

Tjenare ville bara skriva att jag lever och är på topp för att jag fick ett BREV idag och på de brevet stog de att jag har KOMMIT IN PÅ ENGELSKA SKOLAN ;) , livet är så himla bra ibland fast nu väntar vi på att min tvilling syrra också ska komma in H...

Av Ina Eriksson - 13 februari 2012 21:31

Tjenare imorrn så äre alla hjärtans dag och jag ska inte gö något speciellt s,ka kanske va hemma för mår inte så bra de slutar aldrig .... ! . Jag har ju ont i huve och är lost i skolan så man vet ju varför jag har de ... ,Matten är klar SO träna b...

Av Ina Eriksson - 13 februari 2012 11:13


Tjenare , Idag är jag hemma för mitt huve de är enormt jobbigt . va o hämtade läxan i skolan nyss -.-' ja efter att ha hämtat läxan så åkte vi o hanlade fär jag ville ha en blomma slutade med att jag hade 2 till saker till neranför ;) Ska kolla ...

Av Ina Eriksson - 12 februari 2012 18:24

         Tjenare som rubriken säger ja vad ska jag skriva har glömt totalt att skriva på sistone ... ?  Ja hmm jag har sittit vid datan hela dagen 9-11 har de släkten fyllt först den 9e va de Melissa 10e som fyllde  de min bror Rikard som fyllde sen ...

Presentation


Hejsan , Jag heter Ina Eriksson .Denna blogg kommer handla om mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Muspekare

Dangling Blue Hearts

Skapa flashcards