meandmydays

Alla inlägg under januari 2012

Av Ina Eriksson - 19 januari 2012 21:57

Ja då ska man väl sova , måste upp tidigt för ska fixa mej och sånt som jag inte brukar göra HAHA kanske kommer bild innan jag åker te skolan om jag inte är lat . . . ;) .

Då blire ju stan med Elin ska nog köpa färgade byxor HAHA ;)

Av Ina Eriksson - 19 januari 2012 21:11

Då va jag klar med min ENGELSKA läxa , de va nog ändå den roligaste läxan för vi skulle översätta favorit låt och jag tog one direction what makes you beautiful  , jag tycker dom är skit bra äre bara jag ? :P

Av Ina Eriksson - 19 januari 2012 21:00

Ojjj , de är ju inte fredag idag men chips kan inte skada HAHA , IMORRN stan med en av dom bästa kompisarna ;) . . . ELIN :D.

Har inte tänkt att på facebook är de en jätte gullig gubbe den här o.O (Y)

Av Ina Eriksson - 19 januari 2012 14:25

Äre bara jag som är jätte hungrig ... ! , måste gö läxan men den är shit svår ... ! Roligt då ...

Ska snart ner och dampa på Ida för jag vill titta på film på den datan hon sitter vid , Visst är jag snäll ;)

Av Ina Eriksson - 19 januari 2012 09:43

Juste har betällt hem ett micro-sim för jag ska ju köpa en Iphone 4 ;, snart och den ska komma idag :)  hejhej

Av Ina Eriksson - 19 januari 2012 09:31

Ja vad ska man göra idag då  . . . ?  , Engelska läxan . . . TRÅÅÅKIGT  tycker iallafall jag  ;) ! , Ta reda på 2 möss som är otroligt tråkiga så man nästan glömmer att man har dom HAHA :P , Städa rumme ( Tror jag kommer glömma de för att jag sitter vid datan ) , Ja Iallafall så ska jag göra  läxan och ta hand om Desteny O Sixten/Thea vet inte om de är en kille eller tjej . . . HAHA , nu blire nörda SIMS ? titts jag blir hungrig och mera :) .

Ska te skolan imorrn och in te stan med Vendela O Elin (L) 

   Ojj här kommer en bild på Theo i allt ;)

Av Ina Eriksson - 18 januari 2012 23:08

 Godnatt allesammans , juste kanske går te skolan imorrn för känns som jag ska dö av  min mage och huve smart va ... ? :) .

Aja hejdå :)

Av Ina Eriksson - 18 januari 2012 20:02

  

( En bild på Jennica vet inte varför jag just tog den men men . . . )

De är jätte många som är hemma idag ... de är jag också för de känns som om jag har feber nu ... :/ ska nog ner och kolla de snart . . . ! .

Något jag inte fattar med mej själ de är att man börjar spela lite SIMS och så tycker man de är töntig men ändå så sluta jag spela efter 11 timmar HAHA  ;) , höres sen

Presentation


Hejsan , Jag heter Ina Eriksson .Denna blogg kommer handla om mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Muspekare

Dangling Blue Hearts

Ovido - Quiz & Flashcards